zibayarA

پزشکی

zibayarA

پزشکی

روش کشتن شپش توسط رنگ مو

اگر می خواهید که شپش را به واسطه رنگ مو از بین ببرید به شما توصیه می شود که این فرآیند را هر هفته انجام دهید تا زمانی که شپش و رشک ها کاملا از بین رفته باشند.

همچنین می توانید بی رنگ کننده مو و رنگ موی خود را با دیگر روش های حذف شدنی مثل ترکیب یا استفاده از سرکه به کار ببرید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر هیچ گونه تحقیقی مبنی بر کشتن شپش با استفاده از سرکه وجود ندارد. شواهد نشان می دهد که سرکه می تواند شپش نابالغ را بکشد.

اگر دوست دارید که از رنگ مو به عنوان درمان از بین بردن شپش استفاده کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

با سرکه شروع کنید. کل پوست سر خود را با محلول آب و سرکه که 5 درصد اسیدی است، آغشته کنید. مخلوط سرکه را در نزدیک ساقه موی خود، پشت گوشت ها و پشت گردن بمالید. این محلول را برای 5 الی 15 دقیقه بر روی سر خود بگذارید. اگر احساس سوزش داشتید، فوراً سرتان را بشویید.
محلول آب و سرکه را با آب گرم از روی سرتان بشویید.
برای از بین بردن تعداد بیشتری از رشک و شپش از یک شانه استفاده کنید. شانه را درون آب خیلی داغ فرو کنید و تمیز کنید. قبل از استفاده مطمئن شوید که فاقد هر گونه رشک و شپش است.
رنگ مو را با توجه به راهنمای بسته در یک محیط تهویه دار مخلوط کنید.
پوست سرتان را به رنگ مو آغشته کنید. بر روی مناطق مشابهی که با محلول سرکه متمرکز شده اید، مثل پایه هر مو، پشت و اطراف گوش هایتان و پایین گردنتان تمرکز کنید.
کاملاً رنگ را از روی سرتان پاک کنید.
موهایتان را با شانه ای تمیز شانه کنید.
موهایتان را با سشوار خشک کنید. این کار به کشته شدن شپش های باقی مانده کمک می کند.

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد